Nieuw bestuur voor Stichting Klussendienst

Vanaf 1 februari 2018 heeft de Stichting Klussendienst een nieuw bestuur. De installatie vond plaats op 12 maart 2018. 

 

Samenstelling 
Tot voorzitter werd benoemd de heer Anton Janus. De heren Albert Sterk en Cor van Vlaanderen zijn respectievelijk secretaris en penningmeester.

Vrijwilligers
Tot en met januari 2018 werd het bestuur gevormd door de subsidieverstrekkers Poort6, Rivas en gemeente Gorinchem. Zij gaven aan geen vertegenwoordiger meer vanuit hun organisatie af te vaardigen, maar te kiezen voor een bestuur bestaande uit vrijwilligers. 

Door het instellen van een bestuur van vrijwilligers kan de Klussendienst volledig zelfstandig opereren. Gemeente, Poort6 en Rivas blijven de Klussendienst financieel ondersteunen.

Benoeming coördinator
Per 1 mei is mevrouw Plonia Boer benoemd tot coördinator van de Stichting Klussendienst. Zij geeft leiding aan de dagelijkse gang van zaken binnen de Stichting.

Op de foto:
Zittend v.l.n.r.: Anton Janus, Albert Sterk, Cor van Vlaanderen
Staand v.l.n.r.: Voormalig wethouder Hans Freije, Charley van Veen gemeente Gorinchem, Herman Verhoeven Poort6, Marcel van der Priem Rivas, voormalig wethouder Eva Dansen, Plonia Boer coördinator Klussendienst. 

Contact

Algemeen

Stichting Klussendienst Gorinchem

Schelluinsestraat 3

4203 NJ Gorinchem

Bezoekadres:
Stadhuisplein 1, Gorinchem
Tel: 06-27 20 91 99 (tussen 8.30-12.30) 

KVK nummer: 11052273 

RSIN nummer: 810386720

Klussen aanvragen

(06) 27 20 91 99 (8.30-12.30 uur)

Begeleiding vervoer

(06) 23 33 26 88

Boodschappendienst

(06) 27 20 91 72 (dinsdag en donderdag)