Nieuwe uitdaging voor Roos
26. september 2023
Roos Smeding klantcontactpersoon en planner heeft de Klussendienst per 1 oktober 2023 verlaten voor een mooie nieuwe uitdaging. Meer dan 5 jaar was ze verbonden aan onze Klussendienst als klantcontactpersoon/planner. Eerst als vrijwilliger, later in vaste dienst. Wij danken haar voor haar inzet en toewijding al die jaren en wensen haar veel succes.

Bloemen en taart voor 1000ste lid Klussendienst
31. juli 2023
In juni 2023 verwelkomde de Stichting Klussendienst voor ouderen vanaf 65, langdurig zieken en mensen met een beperking het duizendste lid. Wethouder Eva Dansen en voorzitter van het bestuur Wietse Meerman brachten het echtpaar Van Hoorn bloemen en taart.

Wisseling van de wacht
04. mei 2023
Maandag 22 mei namen we na ruim 7 jaar afscheid van klussenman Arie de Jager. In de loop van de tijd heeft Arie heel wat cliënten kunnen helpen. Arie ging een nieuwe uitdaging aan. Wij wensen hem daarbij veel succes.

25 jaar Klussendienst: alle leden ontvingen leuke verjaardagskalender
01. november 2021
Voorzitter Wietse Meerman overhandigt kalender Klussendienst aan wethouder Eelke Kraaijeveld. In 2020 vierde de Klussendienst haar 25 jarig jubileum, maar toen werden de feestelijkheden belemmerd door de pandemie. Speciaal voor alle leden is in 2021 deze verjaardags-kalender uitgegeven.

Inner Wheel schenkt Klussendienst bakfiets
18. juli 2021
Op de foto de Marlene van Rooijen en Geke Hekman van Inner Wheel en Wietse Meerman, de nieuwe voorzitten van de klussendienst (Theo Bos)

Informatiekrant Zorg & Ondersteuning
03. november 2020
Op 3 november verscheen de nieuwe informatiekrant Zorg & Ondersteuning. De krant is uitgegeven in samenwerking met de gemeente Gorinchem. Ook de Klussendienst vraagt in deze krant aandacht voor haar dienstverlening. Een van onze leden vertelt haar ervaringen met de dienstverlening van de Klussendienst. U kunt deze informatiekrant ook (hier) online inzien.

700ste lid voor Klussendienst
11. april 2019
Deze week heeft de Klussendienst voor ouderen, gehandicapten en langdurig zieken in Gorinchem haar 700ste lid verwelkomd. Voorzitter Anton Janus en coördinator Plonia Boer hebben de heer en mevrouw van der Linden in de bloemetjes gezet. Met ondersteuning van de Klussendienst, die klusjes in en om de woning verricht, kunnen inwoners van Gorinchem langer zelfstandig blijven wonen. Naast de klusservice is er een boodschappen- en vervoersdienst met begeleiding. Ook voor hulp en uitleg van computer...

Stichting Klussendienst aanwezig op Rivas Leefstijl-evenement 'VitaliTijd'
06. oktober 2018
Zaterdag 6 oktober 2018 was de Klussendienst met een stand aanwezig op de informatiemarkt van het Rivas Leefstijl-evenement ‘VitaliTijd!’ in de Van Rappardhal in Gorinchem. Dit evenement stond geheel in het teken van vitaliteit. Bezoekers konden o.a. deelnemen aan workshops, luisteren naar muziek, lekker ontspannen met een massage, sportdemonstraties bijwonen, gezonde hapjes proeven, een gezondheidscheck doen en het gehoor testen. De stand van de Klussendienst zag er aantrekkelijk uit en...

29. mei 2018
Vanaf 1 februari 2018 heeft de Stichting Klussendienst een nieuw bestuur. De installatie vond plaats op 12 maart 2018.


Meer weergeven

Contact

Algemeen

Buiten onze openingstijden kunt u een boodschap inspreken op onze voicemail of ons een email sturen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

Bereikbaarheid

Stichting Klussendienst Gorinchem

Stadhuisplein 1, 4205 AZ Gorinchem

info@klussendienstgorinchem.nl


Tel: 0183-78 10 00 

ma-di-do: tussen 8.30-15.30 uur

wo-vr: tussen 8.30-12.00 uur

 

KVK nummer: 11052273 

RSIN nummer: 810386720